Spring naar content

Tiuri

Tiuri investeert in de talentontwikkeling van performers met een (verstandelijke) beperking.

puur artistiek talent

Vanuit de missie: ‘het bewerkstelligen van inclusie van mensen met een beperking’ heeft Tiuri een talentontwikkelingsmodel ontwikkeld dat de basis vormt voor vier artistieke omgevingen. Het merk Tiuri is door de tijd heen ontwikkeld. Gestart als theaterwerkplaats, maar inmiddels met de toptalenten ook actief op het hoogste artistiek niveau. Daar heeft Tiuri te maken met andere stakeholders en samenwerkingspartners. Het merk Tiuri werd als diffuus ervaren. Het werd tijd voor een nieuwe verhaal en een complete rebranding. Samen met Pageking en copywriter André den Boer gingen we vol enthousiasme aan de slag!

brengt je wereld in beweging

Door vrij te bewegen, komt de beperking van de spelers op de achtergrond. Bij Tiuri maken spelers een reis door en ontdekken ze zichzelf op een andere manier. Ze ontmoeten professionals en gaan uiteindelijk ook echt met hen voorstellingen maken.

Tiuri laat grenzen vervagen en brengt mensen samen (symbiose). Iedereen wordt gelijkwaardig aan elkaar. Er ontstaat een pure, spontane en artistieke connectie. Er lijken geen verschillen meer te zijn.

Het beeldmerk laat de beweging, verbinding en vervaging zien. Het woordmerk is robuust en speels. Een complete merkarchitectuur is ontwikkeld voor de organisatie als geheel en de vier artistieke omgevingen. Met kleur en vorm, wordt gespeeld om de puurheid en de ontmoeting met het professionele culture veld te symboliseren.

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de implementatie van de nieuwe visuele identiteit.

deze moonies werkten mee aan dit project

daan janssens

ruud van den boogaart

hungry for more?

Bekijk meer van ons werk of neem contact op voor jouw volgende case.