Spring naar content
vorm_wat_wij_doen

strategy.

fundament onder je merk

We willen het verschil maken voor onze klanten. Juist op en over de grenzen van strategie, branding, design en content. Dat begint met inzicht. Dit verkrijgen we door het inzetten van de ID-Scan (een 360 graden beeld van je organisatie), door workshops en interviews. Wat maakt jouw organisatie uniek? Welke positie kies je? Wat beloof je aan je doelgroep? Alleen met een sterke strategie en duidelijke keuzes leg je een fundament onder een succesvol merk. Verwacht geen lange plannen. Het gaat ons om de essentie.

ID-Scan
Workshops
Naamcreatie
Merkarchitectuur
Positionering en propositie

identity.

uniek en relevant

Een visuele identiteit gaat verder dan een logo of een huisstijl. Een visuele identiteit is in lijn met het DNA en de ambitie van de organisatie. Het heeft een sterk conceptuele basis. We ontwikkelen identiteiten vanuit de kern voor zowel digitale als fysieke omgevingen. Stilstaand en in beweging. Een visuele identiteit is tijdloos, consistent en samenhangend. Soms is het een evolutie van wat was. Soms is het een complete revolutie of een totaal nieuw merk.

Logo en visuele identiteit
Merkverhaal
Rebranding
Employer branding
Motion design

design.

alles is design

Design zit in onze genen en staat centraal in alles wat we doen. We geloven dat een goed design energie creëert en vernieuwing stimuleert. Design is ons belangrijkste instrument om ambities te verbeelden en transformaties vorm te geven. Of het nu om het implementeren van een nieuwe visuele identiteit gaat, het ontwikkelen van een website, het visualiseren van een beleidsplan, het ontwerpen van een verpakking of het vormgeven van een duurzaamheidsverslag. Goed design zorgt dat het werkt!

No expertise available.

content.

bepaalt het ritme

Wij geloven in de kracht van een sterk concept in combinatie met visuele content. Een overdaad aan informatie en versnippering van kanalen maakt het steeds lastiger om je doelgroep effectief te bereiken. Maan helpt je met het bereiken en activeren van je doelgroep. Met een sterke content- of campagnestrategie als basis, helpen je met creatieve, visuele content die impact heeft. Van animaties, infographics, (online) magazines, campagnes, nieuwsbrieven tot social media content.

No expertise available.

beweging is een intergraal deel van ons werk

op zoek naar de kern

Alles start met inzicht. Onze aanpak is strategisch én pragmatisch. Vaak in de vorm van gezamenlijke workshops. Op creatieve en energieke wijze komen we tot uitgangspunten en keuzes.

ID Scan
id-scan

De ID-Scan is een effectief startpunt van een merktraject. Het geeft een 360 graden beeld van je organisatie. De ID-Scan is gebaseerd op het Business Identity Canvas (BIC). Duik in de kern van je organisatie op basis van drijfveren en archetypen.

merkfundament

In een gezamenlijke workshop gaan we op zoek naar de merkessentie. We ontleden het DNA van de organisatie. Gaan op zoek naar de gezamenlijke ambitie. En ontdekken de kernpropositie en merkwaarden.

naamcreatie

Nieuwe bedrijven, producten en diensten vragen om een nieuwe merknaam. Een goede merknaam roept de juiste verwachtingen op. De naam toont het karakter, inspireert en vormt de basis voor alle verdere communicatie.

employer branding

De strijd om talent. Medewerkers aantrekken en binden. Onder een onderscheidende werkgeverspropositie en -positionering ligt een goed fundament. Met interviews, onderzoek en gezamenlijke workshops gaan we op zoek naar het echte verhaal.

contentstrategie

Aan de hand van drie gezamenlijke workshops werken we toe naar een sterke basis voor de contentstrategie, communicatiemix en contentkalender.

co-creatie workshop website

Samen in een paar stappen je nieuwe website ontdekken. Van inspiratie naar het formuleren van eisen, wensen en functionaliteiten. Van doel en doelgroep naar structuur en wireframes.